torsdag 22 september 2011

Väntar på att LEo ska höra av sig. Men han sover säkert:/
iaf så stötte jag på the good, the bad and the ugly på fb. Så jag började googla på Clintan
för jag kom på hur gammal han är igentligen. Och visar sig att han är hela 81 år gammal.
Och ser numera ut såhär:


(Tycker han ser lite ut som ngt brännskadat offer)
Att han ens orkar leka hollywood fortfarande. Visserligen har han ju gjort
sin sista film och börjar lägga av mer och mer. vilket hans organ säkert gör snart.
Men vilken amazing karriär han har haft/har när man tänker efter.
Han kommer vara legendary så länge människorasen finns kvar tror jag.
" film actor, director, producer, composer and politician" säger wikipedia.
Det är en del grejjer det.

Synd att han inte är såhär söt fortfarande:)

Undrar vad som händer när han dör.

1 kommentar:

  1. Goodnight sweet prince, och världen lär reagera mer än på MJ's död ;o
    Leo sitter här bredvid mig :3

    SvaraRadera