torsdag 29 september 2011

Neeeeeej! jag vill inte att dagen ska försvinna sådär:( kl är kvart över 2. och vipps
så är det snart kväll. Sminkade mig och just nu äter jag choklad, tänkte att jag kanske
blev på bra humör. Men jag ser ut som en transa. jag kan ju inte ha ögonskugga!!!
och den svarta jag har är sol kol. målar du på den så sitter den där. och nu är de
bara kladdigt och fult för det går inte sota den.

Och är fett nära på att färga håret blått. Men då är det byebye till mina vita dreads.
men so what. har dom ju inte i ändå. OCH MITT HÅR ÄR GULT!!!
gaaah jag blir galen. är nog därför jag ser ut som en transa. tung ögonskugga
och gult fult hår. ska ta på mig rött läppstift åxå. Så kanske jag tjänar en
hacka när jag går ut på gatan ikv. Ne men på riktigt nu, är det en bra idé att
slänga i lite blått? kanske inte hela håret? jag vet inte:( skulle ju ha vita dreads
med orange,brun, gul,röda toppar på. Versta fina höstdreadsen. Men eftersom jag
STÄNDIGT är fattig så händer ju inte det! Men är verkligen så trött på mitt gula
hår som bara hänger. Och utväxten. omg utväxten. den är inte så lång, men jag
HATAR skabbigt hår med utväxt. Och inga låtar på spotify får jag lyssna på heller.
"du har redan lyssnat på denna 5 gången jävla NOOOOOOOB !!!!"

emolåt. enjoy
Shontelle - Impossible

1 kommentar: