söndag 18 september 2011

Någon form av bildbomb. Flera dagar bakåt.

kantarelltoast med ädelost och matgrädde och ost och oregano.
typ, onsdag?
Fin i håret torsdag
godt skinsås torsdag
maui vill ha skinksås

Fredag! Fest hos Mang..Kristin:p
Väntade aslänge hemma på att matildas kompis patrik skulle hämta
oss och åka till deje. han var lite dryg, men vid 7 kom vi iväg?
sen åkte jag direkt till kikkinix lindblad.

sen hämtade per oss så vi åkte till emilie skogh.
Där var även lulu. SEN drog vi till kikki vid 9 typ.
alla bilder nedan är från kristin H :)
Amanda och lois, två olika systrar med extrem humor!
girls makin drinx

Kristin och Sun shottar Baja
I got one

Erik
Leo,Malin,Adam
Matilda och Malin

Randoms


Lois, jag ,malin,kikki,matilda

malin lämnade motoriken hemma

Lulu


kikkinix


mliiii


lio


kikki,tuppen,forssten

Viktor , tuppen

Fler bilder finns på FB.



Denna bilden är frå idag Lördag. Vaknade i Deje hos Leopold. vid 3-4 bställde vi
epic pizza med oxfilé på och åt hos min syster. Sen vid 8 ? (i know, vadå dryga?)
åkte vi till stan med jakob och david. och gjorde inte så mycket. kidnappade berka
och drog till max. men lämnade tillbaka henne sen. Leo körde mig nog bara för att
han hade lovat. men ingen av pojkare hade ngn lust att göra ngt.
så dom åkte till deje igen.

Hemma nu och kollar på transformers med en sovande mamma.
eftersom denna dagen bara försvann så ska jag göra dubbelt så mycket imorgon.
Innan jag fyller år ska ja få bort putmagen, äta bra, prommenera/cykla/jogga.
är trött på att faila med allt !

1 kommentar:

  1. mysigt det såg ut på festen jue. suger att bo 30 mil bort ibland :) Btw så ser syrran din ut lispet salander på en bild.

    SvaraRadera