lördag 10 september 2011

Sitter med mamma på ena sida och Leopold på andra. Kollar på star trek.
MÅSTE ju färga håret kom jag på. och klippa. orkar/hinner jag? kommer ju
garanterat INTE hinna imöra iaf. tåget går ca 1. är versta nervös:( jag kommer
hamna på fel tåg eller ngt. hamna i Oslo! fer sure.
iaf så. tänkte väl mest säga att jag inte bloggar förens söndag när jag är hemma igen.
och orkar säkert inte då. sååå måndag? ojoj stackars er:(

fick upp tavlor förut. men ja, en trillade såklart ner.
men får komma på ngn smart anordning så den sitter kvar.(affischen sitter lite långt för jag ska ha en hylla of fame ovanför)

Och lite bilder från igår,idag and whenever!
martins klara dreads

dessa från igår






blåmärke från lördag, bild från onsdag



hejdo mina små päronsplits!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar