torsdag 8 september 2011

Griff the invisible. Den var jäätteesöt :) lite dryg och konstig.
men i slutet så var den versta gullig:) se den!

och idag. IKEA med matilda. sen kom en kompis och hämtade henne.
eller ah, ja trodde leo och david var påväg så vi väntade en stund. ca 15 min på
parkeringen. ingen kom. så vi åkte till MAX. sen kom dom. så matilda åkte å
jag hängde på Ica maxi med leo och david. eftersom min affisch ja skulle ha på
COOP var slut:( men dom hade tydligen inga alls på maxi. så vi åkte till max
mittemot mig ist. max max max hela dan. nu sitter jag här med svartvinbärssaft.
trodde jag inte hade pengar idag. men det hade jag visst. så imorgon ska jag in till
stan och fixa ramar. fotopappret hade kommit åxå :D så nu blir det till å skriva ut
en jävla massa bilder:) har inga bilder att bjuda på. så snor nga från google.



fina ramar i would like to havf. köper nga imorgon.

och kollade på jamie oliver förut. blir versta sugen på att göra rissallad!
im all about sallad:) men om han bara kunde lunga ner sig lite den där oliver, å inte typ
"just like that, lovley, and pur some olivoil on that beauty, delicious. and in the oven. lovely lovely. and then drink 1 litre olivoil. yummy" han är så stressig och brittish.
hittade ingen bild på hans wonderfulla ricesallad men. måste prova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar