måndag 5 september 2011


Sitter i thomas rum (i know, right?), bredvid mig sitter Leo, mittemot sitter myrén,
och sen sitter thomas och flötar sig i en fotölj. har ngn form av minilan och ska
försöka lära min spela HoN. Tror det kommer faila totalt.

mitt rum har bara en vägg kvar att måla. Vit,3 lager.huuuuu :(
och hittar inga AiW krullar att måla av. det suger för då måste jag göra alla själv.
Kommer bli fult:( men funderar på att göra ngt coolt i hörnen i taket på dom vita väggarna.
lixom kommer ut från det svarta. och sen ska ja inte ha all skit på väggarna.
utan mest svarta ramar på dom vita väggarna. och på den svarta ovanför sängen ska
jag ha fetaste born this way affischen.
anyway. bild langar jag imorgon. och bilderna från melina blir ytterligare delayed.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar