onsdag 7 september 2011





började rita massor hur ja ville ha. men nu är det för mycket i mitt huvud för att måla ner.
så många kombos, ngt jag ÄR säker på att imorgon åker jag till ikea och köper 10 ramar.
spanar in affärer som OBS/COOP efter gaga affisch, annars tradera. i also need to borra
lite hål i min vägg, köpa handtag till byrån, ngn form av hak-lås till skåpet(eller en ny
magnet till luckan för den vägrar vara annat än öppen), behöver lite mönstrade
gardiner åxå. har helsvarta nu (inte nu för jag har inga uppe nu men..ah).
tror mestadels vita med svart mönster är mest awesome.

sen har jag spånat på lite andra saker. gör det är helt tomt ovanför skrivbordet.
och kör jag på denna möbleringen så behöver jag en stor tavla/affisch.
har pulp fiction men vill egentligen ha den på en svart vägg för den är mest awesome där.
(men där ska ju miss Gaga bo)
så min plan är en svart LACK-hylla från ikea som är 114 lång. på en ska ja ha
monroetavlorna för ja orkar inte spika upp dom. och sen lite krukväxter.
för jag gillar gröna växter^^ ELLER spara pengar så jag kan beställa en
tavla jag själv gjort. alltså ett montage har jag i åtanke. det är nog mer värt.
hyllor och jag blir ovänner,blir inte rakt,trillar ner, måste borra osv.
tavla=EN betongspik. så får de nog bli , eller? annars så fick jag ju en rätt
awesome tavla av berka. den kan man ju ha där så länge. den är svart och
vit med träd på. försöker att inte dra in för mycket färg nu när svart och vitt
blev så najs. aja. orkar inte ta kort. får bli när mina saker inte är ÖVERALLT längre.
men lite framsteg har ju skett så nga cambilder dänger jag in *DAAASH SMACK* :

(sätta upp bilderna såhär på den vita väggen på bilden nedan?)

princip samma möblering som förut. den var rätt okej.
och har jag såhär så har jag löst alla tavelplaceringar.

Åter till organiseringsarbetet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar