tisdag 20 september 2011

Sitter och avnjuder baconsallad som blev över från förut.
damn its good! ska göra en ny imorgon som är mer elit.

mitt nya nyttiga liv jag pratar om, började ju bra. not.
åt godis och drack dricka medans jag satte i dreadsen på matilda.
Duktig Emelie. du klarar dig bra... Jag var faktiskt ganska duktig i våras,
när jag taggade inför Arvika. Venne om jag gick ner men, är så svårt att veta om det bara
är 1-2 kilon, eftersom de beror på när man väger sig osv. Men motionerade, åt
nästan bara sallad. Men jag äter faktiskt fortfarande knäckebröd. kan knappt äta mjukt.
känns tråkigt. och måste alltid ha 2-4 pålägg typ. en limpa med skinka dont do it for me.
Men kom igen nu Emelie! Bättre kan du ! Och Berka ska gå ner säger hon, Så vi ska
prommenera när hon är i kd. När hon inte är det så får jag fan ta tummen ur röven och jogga!
Jävla latmask. Och jag vill ha en cykel. cyklade ju typ 45 min varje dag när jag hade en.
Saknar den:( Önskar mig den när jag fyller år.

Nu ska ja redigera lite bilder ja hittade på skrivbordet.
Håller på att rensa det (som jag gör varje dag) eftersom jag fräshat upp nästan
allt annat i datorn så kan man ju inte ha a messy desktop;)

1 kommentar: