torsdag 15 september 2011

Onsdag , kl är 18:34 i skrivande stund.
Är dyngtrött. Tänkte tillochmed göra kaffe, och jag gillar inte ens kaffe.
Gick upp halv 6 idag för att jag skulle med mamma till stallet ju.
(tror jag skrev det igår?) iaf så hittade vi lite svamp. men inte mycket.
tror att dom gula svamparnas tid är förbi. men nga hittade vi, sen blev resten
trattkantareller, men dom duger dom med. ska göra elittoast sen med kantareller,
ädelost, och matlagningsgrädde. blir väl ngn form av stuvning. nomnom.
Satte upp alla 22 tavlor i hallen förut åxå, tog ju bara 1,5 timme för mig och mamma.
Sen en snabb visit till ica för att posta dreads,sno dricka av thomas, tömma kameran.

(fastade i junos soundtrack. jag gör alltid massa saker medans jag bloggar. kl är nu 18:53)

Här kommer bilder från igår när leo var här och dagens svampplockning:)
*nanana sitter och redigerar kl är nu 19:49*
PS. glömde ändra ISO från en annan gång, så här kommer en grynighets-varning. D.S



Svampäventyr


råäcklig spindel! bilden är beskärd och dålig, men hallå, vågar väl inte gå närmare!









Liten pös blev det. (kl är nu 21:02 och mamma steker dom)





störd textindelning.
Men alla älskar röriga inlägg med bryiga texter:)

1 kommentar:

  1. Asso snacka skit gör du! dom blev skitfina jue :D älskar den brevid stenen och liingonriset, och närbilderna på gula :O

    SvaraRadera