lördag 24 september 2011

Hej hej bloggen! IDag har jag *smask och pilla sig i sitt långa löshår* och min chihuahua
tagit en latte på stan. Ne men seriöst. Var med min lillasyster på stan och kikade lite.
Köpte en blå skjorta (sayy whaaat?), jo en blå minsann. Men jag passar ganska bra i den:)
Elvira har ju fest imorgon, och dresscoden var ej svart/vitt. men svarta leggins får
hon allt tolerera ^^ Jag som har plattat till min mage under veckan:( bara för att kunna
ha min tajta klänning. men innerst inne har jag tänkt på skjortan. men blev så osäker,
provade jag stl 38 sist? helt plötsligt tycker jag den var kort. för jag köpte en 36:a .
vet inte om jag orkar byta imorgon. känner mig bara 95% nöjd. men aja.
måste väl till the bolagsaffär åxå.
eller ah, inte jag men. kan ju följa med när mor ska in. orkar jag ? får se.


Nu tänkter jag bara fortsätta skriva lite onödiga saker. Dricka hm, vad vill ja dricka?
man blir så mätt på dom där 7.0rna. menar alltså 50cl rekorderlig skogsbär.
extremt mättande. känner för ngt sött. bara en massa cube<3 men man måste ha typ
100 st om ma ska bli full åxå. aquatini är ganska goda dock, mamma köpte melon
till mig sist. den var god. billig och är faktiskt 5.0 a. känns som att 4.5 or är det
onödigaste som finns. behöver typ 20 st då.

Och det var en tjej inne på glitter förut som kom fram till mig å typ "ursäkta men, jag gillar
färgen på ditt hår, jättefint" jag i chocktillstånd typ "Åh tack så mycket :D"
Kan förstå om folk reagerar på dreads, men nu. och det är inte ens i vitaste laget.
Eftersom utväxten är supergul så kan jag inte ha vitt hår för de ser cp ut.
men ändå, blev glad:) om du läst ända hit ner, så grattis.
lägg en kommentar och skriv varför grön är din favoritfärg!


Här är en awesome låt btw! seriöst min favorit just nu.
Shades of Black (Charriere Remix) - Ashbury Heights


2 kommentarer:

  1. Snygggiiing! Grönt är väldigt mys eftersom det påminner om nya blad på träden och fågelsång.

    SvaraRadera