onsdag 14 september 2011

God kväll alla svampsniglar!
Leo har precis åkt hem. hängde på bergvik(hårinpackning äntligen!) en sväng,
IKEA(ramar till hallen), sen film/göra slingor på honom. blev färg över från
när min syster gjorde så han fick nga. syntes inte så bra kanske men.
Det finns en rolig lek som heter "vad-glömde-leo-idag-leken" för han
glömmer i princip ALLTID ngt. idag var det frisyrgelén.

Nu är byrån klarmålad iaf. ska bara hänga upp en tavla som trillade ner
efter ja satte upp den, och byta handtag på byrån, fixa gardiner,
och ngn form av "haklås" på svarta skåpet,
måla vita krullar på skåpet (insåg nu att det var fler än 2 saker..).
aja men snart klar iaf!!!

Imorgon ska jag upp halv 6 ! ja ni hörde mig! HALV 6!
ska med mamma som har morgonen i stallet. för sen ska vi plocka kantareller :D
hoppas på att få en hel drös. ska bli gött med stuvning i toasten.OMNOM!
så jag borde väl sova. Tog lite bilder på leo jag vill lägga in och redigera
(inga speciella,but still.) sooo.. det är lite bildbrist eftersom jag väntar på färgerna
på träden. Men Efterson Nikko requestat närbilder på svampar eller det var
så ska jag komma ihåg kameran i skogen imorgon;)
Och tack Nikko för att du fortfarande läser min blogg och kommenterar;)!

God natt!

1 kommentar: