torsdag 29 september 2011

Känner mig kranky,onöjd, och olyckling. Men det är versta fint väder ute ju.
Men ja vet inte hur jag ska ta vara på det. Och mamma börjar såklart dagen med att
tydligen "skämta" om min tröja. jag fattade inte ens. å så blir hon SUPERsur bara för
hon trodde jag var sur. "Men GUUUUD vad sur du blir då", nej det är DU som är sur -__-
klagar på att det är varmt. HA INTE SÅ MYCKET KLÄDER PÅ DIG DÅ! gosh...

anyway. jag är så jävla trött på att ta kort. jag vet inte hur man gör.
bara failar tycker jag. överexponerat (min specialitet!), och vet inte vilka vinklar jag
ska ta från. har INGEN inspiration what so ever. Ser massor av fina bilder varje dag.
Men jag vet inte hur man får dom så fina. mina blir bara B, överskärpade och
SÅKLART SÅ BLIR DET INGEN BRA FÄRG!! hatar att ladda upp bilderna.
Man tar dom ju ändå för att man vill visa dom? visst folk säger att en del är fina.
Men spelar ju ingen roll så länge man själv inte är nöjd. Hatar att inte vara nöjd!

Nej, ingen bra dag. Åt massor av godis igår åxå. nu blir jag fet. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar