onsdag 28 september 2011

And in the crush of the dark
I'll be your light in the mist
I can see you burning with desire
For a kiss
Psychobabble all upon your lips

La roux är skiten lixom. Sitter och ska söka lite kurser snart med min äppelmuffin.
Har fixat lite stuff idag, dammsugit hela boningen, tatt ut 3 miljoner sop-påsar (2),
gått långprommenix med voffi, sen till netto för att möta mami. Och se på tusan,
fanns jumpsuits kvar. köpte en rosa dock. ville ha marinblå men den fanns bara i M.
och tur att jag inte tog det. för nästan S var stor. aslånga ben. fanns ngt svart i L åxå.
sen kommer det en mamma med troligtvis två döttrar, dom tar typ alla som är kvar:(
såg att dom stog och rotade bland kläder. men så hittade jag jumpisarna en bit bort.
sen kom dom som hökar efter mig. så jag dängde ner en i våran korg fort som vinden!
Så nu kan jag se ut som en rosa liten fjortisteletubbie hemma i soffan.
Åker jag till norge kommer jag nog bo i den efter jobbet.
Och när jag blir rik ska jag köpa en jättefancy en :)
Håller på att tvätta just nu åxå, duktig chei. och när mamma kommer ska vi upp på
vinden med 1 miljon saker. har ju kvar grejjer från när jag målade mitt rum.


Anyway. Kurs sökning nu! Måste ju hinna innan NCIS börjar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar