måndag 26 september 2011

Väntar på att cykla till stan och har verkligen inget att göra.
Jag brukar aldrig vara klar i tid eller ens ha duschat ibland när kl är 12.
nu är den visserligen halv 1 snart men. när den är 1 så cyklar ja nog,
vet inte exakt vart det är så jag får väl cruisa runt.
Var inte så nervös nyss , men att bara sitta å vänta gör mig nervös!
Det är bara ett litet infoseminarie, men ändå vill jag lägga mig i fosterställning
i sängen och inte gå dit >< Dom säljer jumpsuits på netto åxå. råbilliga.
men hinner inte köpa ngn för dom är väl slut redan idag.
Det är ALLTID slut på saker man ska köpa där. verkar som dom bara köper 2
ex av allt. Iaf så vore det att ha en sån just nu, bara zippa ihop sig ändå upp på huvudet
och sova som i en kokong.

Jag går väl en liten sväng med voffi så länge. ingen idé att sitta här och må dåligt.
hejhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar