tisdag 13 september 2011

" Im not Bossy, I just have better ideas! "

Jag vet att jag kan vara lite så. ska alltid bestämma och sånt.
Tror att jag vet bäst, vill få min vilja igenom. Men det är för att när jag väl HAR
rätt så är det ingen som bryr sig eller bara säger emot. Så när folk vägrar lyssna
när jag ska berätta ngt så blir jag ibland väldigt sur. Satt bara och tänkte på det.
Så ville väl mest ursäkta att jag alltid är så kranky.

anyyways, Idag kommer Leo på em. Får se vad dagen bjuder oss på.
Kanske diskutera lite norge. Ska iaf måla byrån en gång till strax.
rätt ovärt att jag dammsög och skurade golvet i mitt rum och sen slipade jag lite-__-'
men ja, jag är inte alltid så bright.

Jag vill börja med ngt "blabla of the day". ingen idé jag kör med "makeup of the day"
eftersom jag knappt sminkar mig och alla redan kör med det. "mat of the day"
körde jag ju nästan lite för nga veckor sen. funderar på ngt meningslöst som
"strumpor of the day". outfit kör alla redan med, plus att jag inte har
märkvärdiga kläder på mig. Önskar att jag såg party ut varje dag!

ne, ska äta färdigt mina knäckemackor utan smör
och lyssna på Heavy cross (- Gossip).

blogg ya later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar