torsdag 1 september 2011

Bilder från igår när jag var vid bäcken med Kristin och Leo.
Leo halkade i. det var tjusigt. vattnet var brunt och fult men orkade inte ändra det.
bara till rött för skojs skull. lite för rött för blod. men rött och grönt så snyggt ihop
så det gör inget. lite svampisbilder blev det åxå på slutet. Blev inte så många för
det var FULLT med äckelmygg. och fanns inte så mycket att ta kort på. det var
mycket finare förr. åkte ner till "scenen" sen åxå, skulle sett om tjärnet var fint att
fota men nja, det var bara träd å dret ivägen ändå. så fick bli bilder på Leos bil.










och tror tyvärr leo gör mer epic bacontoast än mig :(

Åker nog hem idag med. vet inte när. Matilda skulle till Deje och vore ju smidigt
om jag väntade tills hon var här så hon kunde ta med våra piercingar och töjningar.
för dom har kommit :D:D och borde hem och handla och sånt inför häljen.
mami going to norway. så jag ska måla mitt rum:) yayes.
anyhow. hejdo så lenge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar