torsdag 22 september 2011


jag vet jag vet, ni önskar åxå jag tog kort på ngt värt. men jag vet inte vad jag ska ta kort på.
så nöj er! btw, den försa bilden hade den där färgen, när allt är för grönt så går de knappt
redigera bort (den metoden jag använder,plus att jag självklart glömde att
jag fotade i jpeg -__- få bilder som blev i raw)

gillar lite "retro" eller vad man ska säga.
och såhär fick det bli om det inte skulle vara grönt.



väldigt mycket bilder på bär...


Denna bilden tog ja bara för att se om ozzy (som gömt sig i en buske) reagerade
på blixten på kameran. men det kom inte ens ngn. mysig bild, om jag var ett djur
skulle jag vilja ligga i hålet där. ser mysigt ut. anyway som sagt, random fail bild.




tre typ likadana bilder som förra året. eller alla är typ lika.
för jag har tagit kort på samma sak så...

omg jag har ingen fantasi . jag tror inte ens jag försöker ta intressanta bilder längre.
orkar inte ens själv tycka om dom. för dom är tråkiga,gryniga,oskarpa.osv.

btw "ozzy hade gömt sig i en buske" som jag skrev ovan, jag hade med han ut.
den lilla fiskatten bara rymde hela tiden. inte alls lika lydig som förr!
Och när jag fotade busken på sista bilden så tappade jag bort han faktiskt:(
Var så fokuserad på min buske (haha what?)att jag glömde kolla till han
blev versta orolig. letade aslänge. sen gick jag upp med kameran och spanade från
mitt fönster. då såg ja den lilla busen. så jag sprang ner och fångade honom.
nästa gång blir det sele!

blev inga situps, och ingen leo. men imorgon?

God natt!

1 kommentar: