tisdag 13 september 2011

Gjorde en mapp på fb med mobilbilder. vet inte hur seriös jag är men.
ville mest bara ta bort dom från mobilen och datorn. så, done!
för er som bryr er om ingenting och inte har ngt speciellt att göra :
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150300191471312.337278.551956311&type=1

Annars så är det Måndagen den 12 augusti.
Datumet när Johnny Cash dog. Datumet efter den 11 sep och när WTC rasade.
Och jag sitter med PJ på och har målat min byrå. eller det är egentligen kristins.
Iaf så blir den vit.vilket den var innan åxå. så slösar ingen bild-energi på det.
behövdes bara fräschas upp lite.

Bilder från Torsbymarten finns på fb. men lägger upp nga här.
Var asnajs:) köpte lite randomstuff som detta:
pallesjal,14 par strumor(dock hälften till mamma), brända madlar,sötisbricka
med cupcake på. var nog bästa fyndet. 10 kr! skulle köpt flera st!
köpte även en julklapp till mamma och thomas.
men kan ju inte skriva dom här, ifall dom trillar in och läser;)

lite andra bilder:


Hemma hos alex



Åkte karusell. it was awesome!

Emelie vann såklart en fet marabou! 2 kilo pure choklad!


Skulle tagit lite mer bilder. alltid roligt när man
kommer hem och kollar på dom:P
När jag kom hem igår så tog jag en lååång dusch och klippte även topparna.
behövdes. och borde klippa ännu mer. men blir så kort:( och är allmänt missnöjd
med håret nu. luggen vill inget, det är JÄVLIGT gult! skulle haft i blonderingen lite längre.
men hade inte direkt tid. Får dänga i 2 liter silvrschampoo och hoppas på det bästa.
behöver även en inpackning så det får lite liv, lyster och glans *reklamröst*.


aja, nu svammlar jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar