tisdag 27 september 2011

Photobucket
Den enda bra bilden är denna, och den är tråkig allmänt, men bra färg. varför?

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Så jävla missnöjd, ni ska se vad fina färger det är egentligen. Bild 2 är hysteriskt röd.
här är den bara, Boring! och den sista, grön och fin. men här? ne bara en vanlig macrobild.
Om jag får säga det så älskar jag starka färger i naturen, och det är det som är min grej.
Men på senare tid så har jag tappat bildseendet. Jag kommer missa hela hösten!
bara för att jag jag vet när jag laddar upp dom ser dom inte fina ut. Bilder från förra året ,
eller tillochmed när jag bodde i deje, är mycket finare än dom jag tar nu.
Vet inte hur jag ska bära mig åt. Har provat sRGB, och det ska göra tricket.
men nej, blir ingen skillnad. är allt photobuckets fel?
ÅÅhhh jag blir så sur! enjoy mina tråkiga random boring bilder som det
finns hundra av redan!

1 kommentar:

  1. Naturbilder i färger är bäst! tycker dom va vackra utan att ljuga, men vist finns det många likadana :)

    SvaraRadera