onsdag 28 december 2011

Ser på gaga på madison squere på tv.
så här får ni en bild på henne för jag är sån lazy hoe.

Sitter med min nya telefon och fattar mest ingenting.
den vägrar vilja ta emot/skicka med bluetooth.
Ska försöka få ordning på den imöra. har iaf samma nummer.
och kan fortfarande använda min gamla telefon. inte använda men,
grejja i den. så har kvar alla nummer och sms. hatar att förlora sms.
ska tona håret och göra dreads åxå. och så ska jag vara lite bitter.
är det för det mesta. är SÅ JÄVLA trött på folk som mytar.
kan ju inte gå in mer på det men. bara så ni vet -__-

sydde idag med kikki. var INTE star wars. var gröna bläckfiskaliens. eller ngt.
och sen gick ja på rean med systrar+patric. Köpte bh,pantiehoses, armband och
ngn läppsak som luktade goth. men moore about dat tomorrow.
ska verkligen försöka med julbilderna åxå. och slänger upp dom a la naturelle.
eftersom min bryfaktor är på topp lixom.

God natt hoes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar