söndag 4 december 2011


snurrade runt på stan med mamma lite vid 2,3,4. Sen åkte jag till bergvik själv.
Fick en del julklappar införskaffade. Dom känns ganska bra.
köpte lite proviant på vägen hem. Trodde chokladtomtarna hade kinderäggchoklad.
They didnt. Var självisk och köpte lite stuff till mig själv med.
Operation nyårs-fascinator har påbörjats!




X4OEHs on Make A Gif, Animated Gifs
Kände för att gifiera mig själv bara.

Träffade hanna på bergvik btw. inte sett henne på aslänge så det var kul:)
Fick skjuts hem med. Jag måste verkligen träffa folk oftare.

Halvligger i soffan och ser på Shooter "med mamma".
Hon sover. som vanligt^^
Kom även på nu att jag har massa berkaiskogen bilder kvar.huuuu.
Är myssugen. inte riktigt fml-moment. but sad iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar