lördag 3 december 2011

Känner bara för att lägga ut en söt bild.
Det är Lulu som bakat och fotat som små söta grisarna.
Vet inte men, tycker bilden är så söt:) mysig och julig.

Bergvik förut var en flopp iaf. köpte inget alls. hittade en grej till matilda som
har potential. men mja..ja venne. och kristin kom ut dit. så jag kunde ju inte köpa
hennes jag hade tänkt. Men vet iaf vad ja ska köpa.

Och vet vad jag själv vill ha. Köpte mig ett par pluggar nyss. Och två piercingar.
Hoppas dom passar. svarta labretter till läpparna. sist så missade matilda
att beställa en. så jag fick en earl och en labrett. och labretten passade inte ens:/
så ja. därför jag bara haft en svart earl. om ngn undrar.

Sett på Robin Hood och ätit med mor och kikki. Nu är jag alone dock.
Dricker fanta. Borde sova. så jag kan gå upp imorgon å göra vettiga saker.
Hejdooooo:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar