lördag 3 december 2011

Jag är bra. trallala.
Väntar på sista tvätten ska torka. Har då tvättat och torkat 5 maskiner.
Mamma hjälper till på slutet. men ändå.
Bytt i sängen med. skulle dammsuga och bada voffa men hittade en sida med
assnygga fonts till ps. så har laddat ner typ 60 st nu.
och har inte ens kollat på hälften:/ undrar om jag ens kommer kunna använda
textverktyget sen...
Ska till bergvik med mamma kl6 när vi fixat tvätten åxå. Får se om jag hittar nga
julklappar? varför är det så svårt att köpa:(

Har läst lite mer i Gaga-Boken jag fick när jag fyllde år åxå.
Tycker författaren babblar mycket om onödiga saker.
Läste ngt som ett dotterbolag till MTV's moderbolag, och så gick hon in på vad det var å
tjofadderittan. I dont care. vad var det med bolaget du skulle berätta från början?
Och ibland kan en hel sida vara beskrivning på ngt så man glömmer vad man läste innan.
Lite sådär osammanhängade. Just infon är bra tycker jag, bara lite dåligt att få fram den.
Å andra sidan har jag inte ens läst en fjärde del än. så får se om de blir bättre.

Ska redigera mer bilder ikv från när jag var i skogen med berka.
Kanske göra ngt montage med nya typsnitt. OM jag orkar.
Hejdooo:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar