torsdag 29 december 2011

Kör ett bloggrace nu på torsdags förmiddagen.
Fast har apmycket dreads att göra. men ska försöka fixa allt.
Börjar med att skriva om min totalt omöjliga telefon.
Problemet är att jag inte kan köpa appar. Min mamma fick sin telefon igår
och hon kan helt utan problem göra det. förstår inte:(
Bra kamera har den iaf. (bara bilden på tjorven är med mobilen. som ni kanske förstår.)

Har iaf köpt ett glittrigt fodral på tradera :D men de hinner nog inte komma.
Gör det inte det får ja rusa in till stan imorgon och nödköpa ett i silikon eller ngt.
kan ju bara tänka mig vad den kommer få vara med om på nyår.

Sen så var jag ju in till stan och rea-shoppade med systrar å patric.
köper en bh på bergvik för att ja har andra underkläder i samma "serie?".
Men när ja kommer in till HM i stan hittar jag världens finaste balconette:(
men överlever nog.
Armbandet var inte på rea, men det är så amazing och vågar inte chansa på
att köpa det senare för då kommer det vara slut. typiskt HM.
Sen så har jag ju allvarlig festich för strumpbyxor.
Ville köpa alla jag såg. men eftersom jag har flera st jag aldrig ens använt så ><

Nu ska jag äta,duscha å fixa julbilderna sen kommer dom åxå upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar