lördag 17 december 2011

Det luktar nybakad pepparkaka och hissen går i ett.
En ny granne som går under namnet B. Asplund. Jag och mamma tjuvkikar ju såklart i
köksfönstret och det verkar vara ngn gammal. Är omgiven av gamla nu:(
Så jag lär ju inte ha fest förens alla dött. Men dom får stå ut med björnstammen helt enkelt.

Är dyngtrött även idag. La mig halv 3 på natten i onsdags, upp 8 för att Malin kom vid 9.
Sedan gick vi på stan,sydde , och sen satte jag i mina dreads. så la mig inte förens typ 5-6
på morgonen.Minns inte. och sen sov jag inte speciellt länge till fredagmorgonen.
Och då skulle jag till torsby. Men åkte hem sen 3 timmar senare. Och inatt blev jag väckt av
leo och david som inte hade ngn sovplats. Och jag är ju så godhjärtad och hur man kan säga
nej när dom bara har en bil att sova i. Har försökt väcka dom men de går ju alltid lika bra lix.

Haha inatt var det en som lyssnade på flöjtspel.
Säkert min musikaliska gubbe våningen över som brukar spela orgel och dragspel.

Ikv ska jag på fest hos Lois. Godisfest. ska försöka jaga en vit tröja idag. och vita leggins.
slänger upp en bild innan jag åker. Så ni får se hur awesome jag är;)
om jag ens byter om innan jag åker dvs. Ska iaf vara en candycane.

Men får försöka väcka gossarna igen för detta har ja inte tid med:O
Mot skåre och vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar