fredag 16 december 2011

Björnstammen, åh. Venne om jag skrev det med fick en vinyl i brevlådan
i onsdags. den är Asbra! Basen är helt sjuk. och den skramlar lite lätt.
Lyssnar på den nu:) fast nu tog den slut, vänta.
Sådärja. lite störsamt att man inte kan ha en dosa till en LP-spelare.
Eftersom det bara är EN låt på är det ju lite störande.
Men iaf. Det bästa jag köpt detta halvåret:) (och korsetten)



Och ja, mitt hår är ju klart nu. hurts like hell.
Ska till torsby idag åxå. venne när ja ska kunna åka.
Sitter i PJ. och när mamma kommer hem ska vi handla. och jag ska ha gått med hunden
och duschat. Men sitter med två smörgåsar som aldrig blir mindre.
Varför ska jag alltid bli så nervös. Det är asjobbigt. Så fort jag ska göra ngt utöver det
regular så blir jag nervös,får ont i magen och mår dåligt. Borde verkligen uppfinnas
medicin mot nervösitet. Så jag kan lugna mina nerver.
Det är faktiskt så jobbigt så man tänker "ja skiter i det. ligger i sängen hela dagen.
det är inte värt det". För det känns inte värt.

Nu är skivan slut igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar