torsdag 22 december 2011

Onsdag
Var på muppmöte, mötte upp sistah, gick med henne på stan tills mamma slutade.
sen hängde jag på mamis jobb och snyltade fika.
Sen gick även vi en runda på stan, rusta , willys.
sen vrölhungriga hemma så åt vi och packade in julklappar.
Jag gjorde en fascinator , den är asfin:) men inte klar tror jag.
tar kort när den är klar. Samma med min tupp.
Som ngn sett på fb ? ska göra klart den imorgon:)

Och idag inne på lagerhaus så kommer det fram en tjej från kassan till mig
och typ "ursäkta?" . haha paranoid som jag är så tänker jag "JAG HAR INTE SNOTT NGT!"
Men hon sa att hon jobbade på tidningen "Julia" och skulle skriva om tjejer som stack ut.
och att hon hade sett mitt hår . Tänk vad hår kan göra.Jag är inte ett dugg speciell
utan mitt hår. "I got my bangs to hide that I dont stand a chance, I am my hair "-lixom.
Men iaf. hon skulle maila idag eller imorgon. Så det blir nog imorgon eftersom jag inte fått ngt.
Fast jag är ju så duktig på att bli generad så hoppas hon tar det över telefon;)
Alltså om det var en interjuv eller ngt. fast nej just det MIN TELEFON ÄR JU DUM:(
Måste nog köpa en iphone;)

Nyår vad är era planer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar