fredag 30 december 2011

Fredag!
Kl är 1 och jag får nog sätta fart. Men märkte igår att det het plötsligt gick ladda ner appar.
Venne om jag gjorde ngt eller om det bara hoppade igång. skrev till både halebop och App Store Support men halebop visste inget och "kathleen" på support verkade inte förstå mitt problem.
men ja venne , hon kanske drog i en spak i sin verkstad så de funkar nu.
Anyways så har jag fastnat för att ladda ner massa saker nu ><
har även lagt in bilder i den så nu har jag Alice i underlandet som bakgrund:)
now, hur printscreenar man ?
ska göra typ 5 dreads till. sen ska jag koka alla. ta en dusch, åka till bergvik.
köpte ett awesome skal på tradera men det har inte kommit.
så jag behöver ngt gummigrejs så jag inte tappar den när jag har vantar
på mig. vore ju för tragiskt, ikke sant?

yeaahhh.. får sätta fart nu.
Adjö:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar