söndag 25 december 2011

Och så var julafton 2011 över.
Är sjukt besviken på mig själv. GLÖMDE KAMERAN HEMMA!
Var ju i Deje hos syster och kim med matilda,thomas och pappa.
Jag är så jävla kass. hur kan jag GLÖMMA KAMERAN!!??
jag tar ju kort på ALLT! men inte julaftonen tydligen.
Lånade min systers kamera. men bilderna är dåliga.
Och har ingen sladd till hennes kamera så får ladda upp
dom vid senaretillfälle.



Sen så glömde jag ju såklart min väska med leg+p-piller+husnycklar,
thomas nycklar, osv. Väldigt bra av mig. vet inte om den är i farfars bil,
hemma hos pappa, eller hos kikki. Sååååå brraaaa. Tror hos pappa.
Men fick iaf en del kul klappar. Och på måndag så kör vi igen.
fast hemma hos mamma. kikki+kim+matilda kommer.
Imorgon ska dock jag å thomas å mamma flöta oss och äta fransyska.
har choklad i överflöd. alltså säkert 5 chokladaskar. en lindorpåse,
massa candycanes och ost och rocky road å knäck ja vet inte allt.

och jora, tog kort på mig själv för ja var så söt.
och kameran ville inte känna sig glömd. den är så gullig.

(är nog den boobigaste bilden ja lagt ut? (förutom när det är uppenbart att man
inte har ngt som täcker. (fast nu lät det som att jag lagt ut versta nakenbilderna men.
AJA skit samma. haha)))

Nu är jag trött efter ha sett "ett päron till farsa firar jul" ÄNNU en gång.
varför ens går jag med på att se på det? men ska inte låta bitter.
God jul alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar