onsdag 21 december 2011

Okejdå. ett sista inlägg idag.
Men jag har lite ångest, villhöver en ny telefon.
EGENTLIGEN vill jag ha en helt vanlig okomplicerad en.
fast den ja har nu kan inte ens ta emot mms.
det kan ju kanske vara lite kul att kunna? har jämfört ray och 4 s.
har sagt att jag hatar iphone och aldrig ska skaffa en.
men den verkar helt enkelt stämma bäst med vad jag vill ha.
Båda har det mesta. men läste ngt om att ray inte ha ngn blixt?
sen så hade den tydligen det? blir bara kranky.
iphone kanske är bäst eftersom jag har en mac? alla med iphone verkar vara nöjda.
men jag kommer säkert ha i sönder skärmen. och om man tänker efter
så finns det flest tillbehör till iphone? så lätt att skydda den?
Men ray är mindre och smidigare. Jag vet inte:(


Om ngn vet ngt bra att veta så säg till!
Simo sa ngt om att skärmen på iphone är rundad och inte 100%platt. är det så?
Båda telefonerna ska vara reptåliga men blir det repor ändå?
om man lägger telefonen på skärmen och snurrar på den, fattar ni vad ja menar?

skiter snart i det totalt. vill ni nå mig så skriv sms.
går ju inte ringa till mig -_-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar