torsdag 1 december 2011

Idag så kom den där jävla Emelie hem till mig innan tuppen!
Hade inte ens gått upp. på riktigt.
Men satte på musik å kaffe så fick dagen lite fart. Vi tog en promenad med voffi
ut i wåxnäs vildmarker. Idag dog vi inte. tog lite bilder. Eller ah, typ 180.
Lyckades med att misslyckas med 90% av dom typ. Typiskt mig.
Här är nga som är redigerade:





Sedan flötade vi oss med pizza och mamma mia.
Capriciosa med oxfilé är skiten!

HM, ja. vad gjorde jag sen då? det vill ni att veta va!!
Åkte till rusta med mamma. men var så fet så jag kunde ha rullat.
Men astfalten är ju så kall;)
Köpte en blå cupcake igår för den var den enda som fanns. Idag fanns alla.
Så köpte en lite röd åxå:) GOTTA HAVE THEM ALL !
Finns även med "Hedwig". En uggla. fast egentligen är den inte ens helvit.
Och en "askungenvagn". som inte ens se ut som en pumpa.
Alla är så fiiina:* När jag flyttar hemifrån kommer min gran vara vackrast!
Fetaste disneygranen med massa blingbling^^


I should sleep. Mamma är ju ledig. betyder att jag inte kan sova så
länge som jag brukar. förutom när berka är här.lol. hon väcker mig
tidigare än tuppen ju. Så.. god natt sov sött å gött.
dröm om alla batman ni mött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar