tisdag 13 december 2011

Lite dåligt med bloggning men.
Sitter på min sängkant med lille mac i knät å ska skriva så vettigt jag kan.
Började dagen med ett rage-utbrott. Fick nämligen piercingsmyckena från crazy factory.
Hade glömt beställa sval-pluggen, tappade ju en för nga veckor sen. Och
dom svarta labretterna är på tok för långa. hur jag nu lyckades med det.
Så har alltså fortfarande 1 svart earl och resten silver. fett störande.
och beställde glitterpluggar, som var mörkare än ja trodde . men dom duger i guess.
Sen så kom även kanekalonet som är till en som beställt dreads.
Var nog ett paket för lite. alltså mitt fel inte deras. Så nu när jag beställer åt bea
så får jag köpa med mer. och så är det en på min mail som vill ha dreads.
Men hon har jag pratat med tidigare på helgon och jag vet inte om hon är att lite på.
Och håller den andra beställningen på hår för hennes skull. iaf,
Gick på stan med berka lite sen. Skulle gå med leo och david. men ja.
dom kom x antal timmar senare. Köpte den där grå klänningen som är typ samma modell
som min bat-dress. sedan även strumpbyxor till nyår. Och vi köpte kristallglas i plast;)
vi planerar så. när pojkarna kom åkte vi till bergvik. släppte av berka på vägen dit.
Väl där lullade i mest bara runt. hm sen då. då åkte jag hem och åt mat.
Sen dess har jag sett 2 filmer och tupperat dreads. ska försöka värma ALLA
imorgon innan jag åker till Deje. venne hur många det är men, är bruna, mina candycanes,
och sen halva helhåret vita som inte är mina. Vill egentligen gå upp halv 7 och gå till
himlabacken. Har mina aningar att det är luciatåg. Och jag vill se ett:( förra året ska dom ha
gått nerför backen i ett tåg lixom. vilket hade varit fint eftersom det lyser om dom och det
är mörkt ute. tar med kameran lixom. men ja venne om ja orkar pallra mig upp.
vet ju inte ens om det är ngt lix. Och ska ändå fota lite sen i Deje med Berka och Kikkinix.
Ska försöka gå till den där tattueringsnissen när vi är där. Vill tattuera mig men blir aldrig av!
men mellan jul och nyår vore ju bra att få en tid. om det ens är möjligt.

Aja, wall of text lixom. Nu ska jag sova.
Får se om det kommer upp bilder eller text imorgon.
Om jag ens tar med datorn till Deje. rätt troligt. bry.
god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar