onsdag 30 november 2011

wtf? vadå skinny bitch? och det var inte så länge sen. Påstår inte att jag är tjock eller ngt.
bara de att mina ben ser inte direkt ut sådär längre.

Hängt med berka idag som sagt. Hon kom vid tio.
Så vi handlade lite överallt. När vi kom hem färgade jag hennes hår.
Sedan gjorde jag "Romantiska Räkor". asgott!
fast denna gången blev det för starkt! WAY too starkt! Annars gott.
kom på nu att jag tog bilder. men ligger i min säng och orkar inte tömma kameran.
Ska sova ist. så det blir torsdag:) tekniskt sett är det Onsdag nu.

Julpyntade massor förut med mamma åxå.
Sen fikade vi. Vi är NÄSTAN helt normala. mamma fick en normal bild
på thomas tror jag. Sedan låg dom i soffan när jag drog mig undan.
När mamma ska sova så kommer hon in och säger "Det här är mina nya vän,
Han heter Lars" . Och så har hon ngt fasttejpat på ansiktet.
Hur den kom dit och varför är ett mysterium.

God natt

ps. Vart kan man köpa en julkalender med star wars?
dom är slut på rusta och snart är det 1 dec:o. ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar