söndag 27 november 2011

Lördag.
Idag har jag minsann fått motion. GICK till Bergvik med Batman.
Tog dock bussen hem sen en hundleksak och tranbärsjuice senare.
But still. Och hämtade ut mitt och Berkas paket från nelly.
Mina skor är totally awesome! Och Berka min babe köpte en julklapp till mig.
ska se om den passar sen:) Söta Mr Batman har nämligen åkt hem, så jag ska
surfa runt och vara fab helt ensam i lägenheten. Lyssna på lite wiggawigga, dricka
cosmopolitan, prova mina skor igen, just be fab. Sen ska jag hoppa ner i min iPJ och
se på film. har fått film läxa. så köpte en pizza+dricka+godis på hemvägen förut:)

Och 26 november har fått en mening och är inte bara 26 november längre:)

Ville mest skryta om hur fab jag är när jag är ensam hemma.
Hejdooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar