tisdag 8 november 2011

Är så jävla trött. Har inte hatat alla våra djur samtidigt. men idag/natt.
Helt plötsligt ska Lizzy och Molly sova hos mig. vilket dom inte gjort på hundra år.
Lizzy har verkligen inte gjort det på tusen år. Och då måste jag stänga dörren för om
shakira kommer in blir det ett jävla liv. Men då börjar tjorven leka med allt. och eftersom
jag har typ över 10 paket kanekalon i plastförpackningar som prasslar så tyckte han
det var jävligt kul. SÅKLART ska han upp på lp-spelaren och lägga sig. för där ligger
en affisch å den låter ju såklart när han trampar på den.Sen kraffsar han på väggen
där uppe. Bara för väggen är ihålig och låter kul. SEN så ska ha klättra överallt
som spindelmannen eller ngt, River ner sisodär 20 lp skivor , ner på min kameran,
ner på skrivbordet, datorn glider ner och hamnar på stolen, THANK GOD.
kameran kunde åkt i backen, datorn kunde det den med. Jag hade ju seriöst tagit livet
om dom inte funkade. och speciellt när jag är så jävla trött. Shakira har skällt på
grannens hund i typ 5 timmar. Och jag har ingen juice. dyngtörstig. Fick dessutom
typ 3tusen sms så jag vaknade. fast ne, jag kom på att jag sov ju aldrig!!!
Katterna gnäller efter mat, och jag tänker fan inte ge dom ngn!
solen lyser ju iaf.

ADJÖ

1 kommentar: