torsdag 10 november 2011

kl är kvart i fem och det är kolsvart ute snart:( huhu.
Har iaf haft plättkalas med mig själv i köket.
Ni får detta högst exklusiva recept av mig!
Hittade det på google för en timme sen typ. så det är ganska hemligt.
(Om eran mamma säger att ni ska ha i extra mjöl, HA INTE DET!)
Och remember, stek i mycket smör, vänd direkt när ytan inte är rinnig.


Ska försöka göra klart peketet hår jag håller på med nu. Har nästan gjort ett helhår.
Gick bara åt 1,6 paket typ. och jag har 2,5 paket kvar. beställde 6 st när jag gjorde åt
matildas kompis. Men gick ju inte åt speciellt mycket. det är astjockt verkligen.
Men det är ju bra, för blir ju nästan 3x vinsten lixom.
Har btw dreadsmaraton denna veckan. if i hadn't said it yet.


adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar