måndag 21 november 2011

Emelie sa att hon funderar på lugg. Har tänkt precis det samma.
Tycker jag passar quite well i snelugg, men i vinter kommer jag bara ha dreads,
och så är det sött med lugg. och min lugg är så trasig och ojämn pga blonderingar.
ser ut som kort bebishår under den långa luggen lixom. och på sidan där "benan" är
så fattas det ju hår, är kort när det ska vara lika som resten av luggen. svårt att förklara.
Den skulle iaf nog bli glad att bara bli avklippt. klipper aldrig luggen när jag klipper
resten av håret. Som btw failade. men tur att jag aldrig är ute så det syns ^^
tuppera är det bästa. döljer alla dina misstag.

"Do you know why hair her is so big? ITS FULL OF SECRETS!"

Kom på att snart är det jul. Börjat göra en önskelista.
Blev lite stressad över vad jag ska köpa åxå.
Fick typ 2 kg reklam idag. Massor med julklappstips osv.
Inte för att dom nånsin hjälpt men. Julreklam, you know what i mean.
Får nog börja göra en inköpslista. Och en julspellista i min ipod : D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar