torsdag 24 november 2011

Gick upp rätt tidigt idag. Åt frukost med Berka i mitticity i
väntan på att affärerna skulle öppna. sen började vi våran berserkargång.
Allra första kunderna på glitter;) woho. Skulle endast köpa en mössa egentligen.
Men ja. var ju rea på gina. härmade å köpte ett ros-halsband i guld.
Det silvriga är en onödig grej. men ska stycka den för kedjans skull och
sen göra ör-smycke. Alla andra har ju ett så jag måste ju åxå?
Och eftersom mina assköna nya trosor försvann efter första tvätten
helt magiskt så köpte jag tre nya för att kväva sorgen.
Och matchande vantar till min mössa ofc?
Being p12 in my new...ja vad heter mössa på engelska :S ? hat? cap?

Efter stan så åkte jag hem, lämna stuff, gå och handla,hem, glömde posta paket,
får gå till ica med voffi. sen hem igen. vrinhungrig. Åh mat, köpte ju pastasås.
but NOO! finns inga makaroner. sitter emo på kökgolvet tills jag inser att de finns spagetti.
bra där. och så gjorde jag för lite. jaha. ja. äta två gånger.
Nu sitter jag dock i mysdress och kl är 6 typ.
Ska nog... Måla ngt? äta min munk som blev över från imorse.
hemköp, 3 för 20 lixom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar