måndag 28 november 2011

Julpyntade lite igår när jag ändå var själv hemma.
Jag tycker jag är duktig. strök gardiner till mitt,thomas rum,köket och ett till par
som vi tydligen inte skulle ha. Sen satte jag upp alla, och alla stakar,dammsög alla rum,
skurade alla rum utom vardagsrummet. Strök dukar å la lite varstans. Extra bra syster jag är
som städar min brors rum lixom. Och så sa han inte tack:( men han var inte arg iaf.
Det tar jag som ett bra tecken^^

Han hade varit hos farmor och farfar med papi under häljen.
Så jag fick pengar i födelsepresentefterskott tydligen:) så ska kolla om jag hittar nga billiga
kängor idag eller den grå klänningen på HM. (i den formen alla andra är fast olika färger).
Resten lägger jag nog till min tattueringskassa:) jag å berka skulle ju tattuera oss i Deje.
Men aldrig blivit av. Men nu ! nästa gång hon kommer ska vi fan dit!
Svårt bara att boka en tid eftersom man måste åka dit och jag sällan är i deje.

Sitter och sjunger till gagas born this way album å äter.
Går inte så bra eftersom jag skriver. Men får väl sätta fart nu om ja ska
möta kristin i stan sen. Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar