fredag 25 november 2011

Halloj.
Precis varit på vinden med mor och hämtat julgardiner och stjärnor å stakar.
Tomtarna å allt annat dret får dock vänta. Till våran förvåning funkade alla lampor och ljus.
Eller en strejkade lite men. den var nog ringrostig. Åh ska bli så mysigt:)

Var på muppmöte idag. fast det var inte så muppigt. Region värmland var där.
kanske kanske kanske kanske KANSKE KANSKE...Kanske! får gå en webbdesign kurs.
Och det som är så awesome är att vart än i sverige den är så betalar dom boende,
kursen och resan;) Men den ska alltså vara kort, pratar inte om ngn på ett halvår eller
ens 3 veckor här. Intensivt, ca..nga dar. Hoppas det finns ngn.

Har jätte ont i min hårbotten åxå:( tror inte min hårbotten gillar mig.
Eller det har den väl inte gjort på ett tag. men ni vet hur lite stel man kan bli när man
är nyblonderad. sätt 7 timmar dreadsiflätning på det sen. Svider å drar å smärtar:(
ont på insidan för jag är trött åxå, somnade runt halv 2, klockan ringer 8.
Svårt att hitta ngt bekvämt sätt att ligga på när man bara kan ligga på mage.
Och sova med kinden på händerna för att man kan inte ha huvudet på sidan mot en kudde.
får sitta och sova. Sova på en massage bänk vore. sån där med hål för ansiktet i ni vet.

Aja. jag har inget att göra så därför ja bara skriver massa saker.
Målar ngt awesome ist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar