onsdag 16 november 2011

Shit, vad bra jag är. Har ju verkligen koll på allt!
Skulle beställa en UB i måndags. men då var enda sättet att betala med paypal.
Så jag förde över pengar dit. och nu när dom är överförda så skulle jag äntligen beställa.
Men så har jag ju såklart kollat fel valuta. av ren vana kollade jag USD, eftersom dollar är det
jag brukar köpa i . men burleska ligger i england, så det är GBP som gäller. Vilket betyder
att jag satt in för lite pengar på paypal (Den var egentligen dubbelt så dyr).
Så jag satte in det som saknades nu. måste vänta 1-2 dagar IGEN.
MEN så ser jag att det står "betala direkt med
konto/kreditkort". Alltså kan jag betala med mitt konto fast via paypal?
och behöver inte vänta. Så nu är frågan, om jag ska betala direkt, och sen föra tillbaka
dom pengarna på paypal till mitt konto. Eller bara vänta tills imorgon/fredag.
Vill ha korsetten innan nästa hälj, men det hinner den nog inte nu:/ lev tiden inom
england är 1 dag. men jag bor i sverige, men från usa till mig tar det typ 4-5 dagar.
Om jag beställer imorgon hinner den kanske komma ändå ?
Ska säkert inte ut i häljen så jag kan ju ha batklänningen isf om korsetten
inte hinner komma. Men den är ju så fiiin:(

Har nog inte nämnt det heller, men ska till 80% på fotomässan i sthlm på fredag.
Pretty awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar