tisdag 1 november 2011

Ett långt tidsfördrivande inlägg!

Nu i november ska jag å Berka bege oss norrut till metropolen Deje
och föreviga lite bläck i våran bleka hud. and thats about it. Tell you moore later.

now, about the weekend. Den var bra:) på fredagen så hade mamma lite kalas
och jag var slavinna och åkte till hemköp och köpte nässprej till liselott. Kollade även
in Lanet på UNO. Tog med mig en torsbybo hem och såg på lite halloweenfilm:)
eller ah, nightmare before christmas är väl en julfilm. men ändå. började se frankenstein
från 31 men den var seg å utan text. Så såg på familjen Addams ist:)

Sedan på Lördagen blev det ett snabbt besök på affären med grönblå påsar.
sen hem och börja sminka osv. hade velat göra det bättre, blir nästa gång;)
synd bara att festen vi var på var full med minderåriga.
Men det är lugnt, had a good time ändå.

Hm, nu då. Var på muppmöte, och har ett litet projekt på G.
innehåller småbarn,färg å foto. Har jag tur får jag betalt i januari;)
Sen så har jag väl bara städat å grejat. Tog ur mina dreads. skön-t.
Och gjorde muffins jag glömde äta. så himla fail!
Men har dumlefluff i micron som ja ska vispa imorgon och nomma.
Borde sova nu så jag orkar mig upp att springa imorgon.
Ska ju bli hurtig numera! ;)
men måste blanda min hurtighet med muffins å dreadmakin.


hm nudå. vet inte. ser på my name is earl och biter på naglarna.
Men är inte nervös längre. Den där äckliga känslan är poff borta.
Men tror fortfarande att den lurar deep inside. but im awesome,
så den kan stanna deep inside ett tag tycker jag ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar