måndag 21 november 2011

För er som undrar, ja jag var bakfull imorse.

But dis makes no sense. Fick mail av paypal "Därför gick inte din senaste transaktion
igenom". im like "what? why?" . Har ju tillåmed fått mail av burlaska att min order är
mottagen och processing. Och skivan jag köpte åxå. Och på mitt paypal konto står det
completed på alla överföringar hit å dit. Borde nog maila burleska. så jag inte väntar tusen
år och sen bara "vadå, du har inte beställt ngt?" . Vet att min krankyness kommer vara
rätt så inte okej isf.

Måste få tag i bilden jag tog på våran berättelse igår.
Gick ju till Lina med Berka. Och så gjorde vi en saga när man väljer ett ord var ni vet?
Gjorde även en teckning, i did the head, lina did body, emelie did feet.
blev en cphäst med tentakler typ. anyway. Bilder kommer om 3 månader.
Ikv blire tacos. Omfuckingnom.


EDIT :
"Your order has been updated to the following status.
New status: Delivered"

No need to maila. Wiie, hoppas den kommer innan häljen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar