måndag 7 november 2011


Sitter och glor på korsetter isf för att äta. Men det är väl typ samma sak ?
Är mest sugen på dom brokade. (den vita vore finare utan rosetten)
Tror mitt hjärta söker en fancy och stilfull. Den prickiga är helt och hållet en kjol.
Men vill ha en polkadot korsett. Dom är så cute:*
Men om det blir någon överhuvud taget så blir det nog nån av brokade.
Är stålskenor i alla och dom är inte så fasligt dyra. Under 500 allihop tror jag.
Man får köpa julklappar till sig själv.
hms, den gröna ser lång ut, ub:n är lite för rosa. och den lila kommer se awesome ut
till mitt hår när jag får min toning. fast ub är så skönt att ha.
och den gröna är så fin grön. Hilfe


Nej! kl är 2 och har varken duschat,ätit eller klätt på mig.
Har dessutom bestämt mig för att dreada upp nästan allt kanekalon jag har kvar.
vilket är en del. I better get started!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar