onsdag 23 november 2011

Sicken dag. skulle leka med berka idag vid 12. men hon skrev runt 11 eller ngt och var inte klar.
och jag låg ju i min säng, var alltså inte heller klar. Och simon skulle komma men trodde
inte det var tidigt. så slutar med att jag står i turban är simon kommer och berka kort där
efter vid halv 1 eller ngt. Låg och fulade oss i min säng, kollade på bebisbilder och
datanördade i köket. Beställde skor från Nelly med berka. wiiiie : D
hoppas dom kommer på fredag ^^ Min syster kom sen åxå.
Så vi beställde från pärlgrossisten. Lite mojs till en sån där sak att ha i örat.
Som alla andra har ni vet. ngt med en fjäder å en kedja. lite sådär.
Nu känner jag att jag det är mycker saker hit å dit. Väntar ju på korsetten
fortfarande. toning från odium. skor från nelly och nu pysseljoxet.
och ska posta saker imorgon jag sålt på tradera. sen även beställa mer kanekalon.
En tjej som köper blonda. hoppas ngn köper dom röda åxå.
Vill bli av med allt överflödigt hår.

Är väl lite det jag tänker på just nu mabye.
Längtar till fredag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar