söndag 5 december 2010

Wiieee, har precis betalat min UB. hon sa att hon kanske postar imöra.
Kan ju ha den här på tisdag lioxm<3 CANT WAIT! alltid velat ha massa korsetter
och UB's. Ville ha när man var "alternativ". Men jag tycker aldrig jag nådde så
långt med det. dreads och kläder från odium. men det var inte mycket. tycker
fortfarande jag är alternativ innuti, jag avgudar att kolla på modellbilder på
modellbilder.se (haha modell modell modell..) när dom har lixom jättehår och
korsetter å kjolar å platåskor höga som hus. men jag känner att det är för dyrt och
jag själv har vuxit ifrån det. medans andra växer i det mer å mer. jag hamnar alltid i
gropar med olika saker, har perioder jag gillar ngt extra mycket. nu äre lixom,
gammalt som gäller. men gammalt fräscht. Ta en kvinna som Dita. Kläderna<3
jag vill ha burleskt och vackert, lite sexigt men inte för mycket. stilrent och chict.
(HAHA skrev jag verkligen chict? hur ens stavas det ?) Jag är iaf helt inne på vackra saker.
vill vara vacker och inte snygg å cool. sett på för mycket top model tror ja. och mina
inspirationer är på hög nivå. SÅ mycket idér om fotningar ,VARFÖR är det vinter?
Ingen vill hoppa runt halvnaken i snön ? shit nu blev de längre än jag tänkt.
säkert inte ens sammanhängade. jag bara är rätt glad å sånt:) Imorgon MÅSTE
jag köpa öronmuffar och ta lite kort ! Gah vad jag vill fota mycket ! typ vart ska jag ta
vägen med min energi ? synd att jag inte dansar eller tränar, skulle vara bra:P
(och som emma, man bli ju hur glad som hellst när man ser pengar på kontot,
hur bra känns det inte att kunna köpa saker?)







Och är Emma Watson inte helt underbart stunning i Italian Vogue?
helt underbar tycker jag ! bilderna med shorsten lixom !

1 kommentar:

  1. Haha! Vi borde ha party då när vi båda fått pengar XD Alla kommer vara så trevliga och glada då 8D

    SvaraRadera