tisdag 28 december 2010

Shoppade med Kristin,Kim och Leo idag.



1. Tröja från carlings som är en halv julkapp av leo:)
betalade 100 kr var. Är svart med grejs på ryggen, syns inte på bilden :/
2. Tröja från Lindex. "Randig och genomskinlig".
3. Bh från Lindex.
4. Kofta från Lindex.
5. två st kandelabrar från rusta, 50 kr styck ist för 150 styck.
6.Fick vantar av leo åxå i julklapp. Asmjuka!
7. massagegrej från H&M.

Vi var på bergvik idag men jag vill in till stan åxå. Byta byxor som jag fick av mamma
(storlek bara). och kameraväskan jag fick av pappa till en annan. även om det är
rea på ur&penn. vill ha ngt fint halsband+armband på nyår:) ngt pampigt men
inte overkill. jag har en ny fantasioutfit till nyår. inkluderar kjolen jag hade hemma
hos pappa. Har heller inga leggins:/ får ta lacklegginsena kanske.
men det är ju SÅ kallt i sånna:( Får se vad jag kommer hem med:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar