lördag 25 december 2010


Julafton med Mamma :) 24 dec


Egopix

min,matildas, thomases tallrikar.
maten

tre syskon äter:P

mami :)

Klappöppning

kikkis fejs när hon fick sin efterlängtade ring:) sån från hon i idol ni vet?
Hon bagge. en svart döskallering vare.

Jag fick äntligen en söt liten portmonäväska :D:D
Klapparna :)

Om allt stämmer nu så :

Av mor :) :randig skjorta,lady gaga linne, svart freaky klocka,svart nagellack,
cupcakeburk i porslin,cupcakeburk i plåt, cupcake grytlappar,
hello kitty mysbrallor i velour,prickigt paraply, portmonäväska,strumpor.


kim å kristin: karlssons kliser,ugglehalsband med en
klocka i :):) , muffinbok, spritzel.

thomas:uggleljuslykta:)

matilda:örhängen

är massa nöjd :) haha jag å mamma köpte strumpor åt varandra.
bara för jag alltid tar hennes >< Och alla verkade köpa uggla/cupcake tema:)
mitt kök kommer vara SÅ FINT:) (när jag flyttar om 3 år;)) funderar på att byta
klockan till en annan färg, grön eller röd, dom är ju roliga just för att dom finns i
sånna färger. svart var killigt sa matilda. vad tycker ni ?


Nu ska jag ta en macka och sen sova.
imorgon bär det av till pappa å fira:)
han skulle göra ngn god stek, ser jag fram emot !



2 kommentarer:

  1. Tycker svart är snyggt! Inte alls killigt, mer unisex. Men klart roligare med en i färg. Ta det du trivs bäst med :)

    SvaraRadera
  2. Älskar eiygonen på bilden med portmonän:)

    SvaraRadera