torsdag 30 december 2010


Imorgon är det nyår.
allt är inte under kontroll.
Ska till Deje om ngn timme. Och då kan jag inte ta med datorn.
Så jag kan inte planera ngt. Känns som att datorn hjälper mig att hålla reda på allt.
Även om jag inte har ngn kalender. jag har problem.
Mamma sa att om jag inte var med ngn kompis imorgon så var det ngt fel på mig.
bara för jag är 19 å sitter hemma med min 41:åriga mamma.
Äre ngt fel att man inte gillar å umgås med folk eller? :(
jag är väl bara en lugn å sansad person som trivs bäst utan sällskap.
Det blir lixom mycket enklare så.

Imorgon kommer iaf lulu, vet inte när. Men mamma ska laga god mat och jag ska
baka några muffins. men nu när jag åker till deje så kan jag inte prata med henne.
å om jag sover hos leo så blir jag så stressad imorgon. vill bara vara hemma både
idag och imorgon egentligen. vet inte vart jag ska på nyår. Varför har ingen fest längre?
Och mamma ska jobba på lördagen så jag kan inte spela musik hemma ens :(
Vet inte hur de blir med ngt alls. Låter inte rörigt när ja läser vad jag skrivit men de
låter rörigt i mitt huvud när jag tänker på allt.
Har ingen alkohol fixad till 100% heller.
har inte pysslat än, köpte ju massor för ja skulle göra ngn fin håraccessoar.
har inte hittat ngn i stan som jag gillar så jag gör en egen.
Vet iaf vad jag ska ha på mig, det är ju bra !

Skit samma, blir så mycket text.
Ska packa nu iaf, ska INTE glömma min ipod idag!
och tar med kameran å tar kort på allt pyssel. Och kanske de vi köpte på auktionen.
(vet inte om jag skrev de, men varv på auktion igår. Köpte hatthylla+skohylla för 50 kr ;))

Hejhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar