torsdag 16 december 2010


VARFÖR BLIR MINA BILDER SÅ JÄVLA BRUSIGA?


har lagt till lensblur bara för att man inte ska se hur jävla brusiga dom är.
spelar ingen roll om jag ändrar iso, dom blir så ändå !
det är fult och det blir tråkigt att redigera bilder som kunde varit fina men nu
ist är skittråkigt brusiga! (om ni av ngn anledning inte KAN SE att dom är förjävliga så
kolla på bilden i inlägget under, där det ska vara orange slät vägg så är det katastrofalt mycket brus!)


Emma : VARFÖR BLIR DE SÅHÄR :( ?


2 kommentarer:

  1. Jag har ärligt talat ingen aning om varför det blir som det blir : ( Men om du vill så kan du ju kolla om det blir nån skillnad om du med mitt objektiv? Jag är ju i stan nästan jämt så : P

    SvaraRadera
  2. nu vet jag inte hur insatt du är i fotografering och iso-tal, men har man ett högt iso-tal blir bilden brusig.

    SvaraRadera